Welcome to all Beloved Friends

Feel free to explore my blog and feel comfortable to give comment but if you don't like I can't force you the exit door is OPEN

Adik (Treaty) & kakak (Janet) tak ada suara

Thursday, 17 March 2011

Sedih betul saya tengok keadaan anak2 saye kat umah tu...adik dan kakak dua2 tak ade suara....bila dua2 mengeow2 bunyi nye kuar kecik je......entah la ape punca nye dari smlm dah takde suara....tapi nak kata anak2 nie sakit tak jugak dua2 aktif main2 melompat sana sini berkejar-kejaran....hairan la saye ape kene ....

2 comments:

gt hans said...

sakit tekak kot..

catmanja11 said...

entah la agaknye kot sakit tekak...tapi aktif bermain2 tak menunjukkan dia sakit pun...saye pun tak tau nak bgi ape kakak dgn adik dua2 takde suara....