Welcome to all Beloved Friends

Feel free to explore my blog and feel comfortable to give comment but if you don't like I can't force you the exit door is OPEN

Kakak rupanya seorang yang penyayang

Friday, 11 March 2011

Tak sangka kakak(Janet) seorang yang penyayang sekali...mula2 bila dia jumpa adik nye fuh yoh !!! bukan main garang tak nak bercampur langsung....adik2 dia dtg mcm nak kene terkam je...
Tapi semalam bila saya letak adik kat sebelah kakak, dia tak marah langsung...siap kakak bgi mandi skali.Adik pun tak takut siap tido atas badan kakak lagi...gembira saya tengok mereka smua dah serasi ingatkan sampai bila-bila tak boleh dok sama.....


sekarang nie mereka smua boleh makan bersama-sama tapi semua ada pinggan makan masing2 yelah tak nak lah tengok anank2 papa berebut nak makan.....semua cuma kongsi tempat air je...


nie lah kisah yang terjadi semalam ....

0 comments: